msposcar

Alla inlägg under december 2013

Av Oscar - 31 december 2013 23:02

http://www.play-gamingultra.webly.com Min nya site  men kommer ha denna kvar!

Av Oscar - 31 december 2013 22:36

  Det är ny år idag!! 2013-1014   Vad Gör ni Skjuter upp raketer äter Dricker (Jul must, andra saker) Jag har som sagt slutat med msp vedios :( Ps: Kanske börgar igen                                                        //    Gott nytt år!

Av Oscar - 29 december 2013 20:02

Hej Förlåt att jag inte har bloggat sen en 24 dec men hadde En TIME OUT För paul walker DOG   

Men Har en sak att fråga er om har ni haft en god jul?? Skriv i chaten 

                    VEKAN'S Tävling

 

Vekans Tävling Är När börga Jag Skaffa min egen HEADER (Bild överst) Lycka till ;) PS : jag har inte min header nu den är i från Mspkinzie.bloggplatsen.se  

 

 

 

 

// Msposcar

Av Oscar - 3 december 2013 18:13

Jag tar en time OUT! jag tänker inte blogga något mer förens 24 eller 25 Dec  så har har ni bilder så fattar ni säkert        

R.I.P Paul Walker (1973-2013) vill att han ska leva   inte vara död!    snälla gilla detta inlägg!  men hej då 

Av Oscar - 2 december 2013 00:28

Ingen bara en gissa men det var fel det var inte en Iphone 6 det var en Iphone 6s så lycka till sen!

*Vekans tävling är vad är mitt favorit rum på msp den är Extra SVÅR så du får tänka*

Skrivet av ingen mindre en : oscarbus

 

 

 

Presentation


tja adda mig xD heter oscarbus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Är jag en bra bloggare??
 Ja!!
 Nja??
 NEJ!!
 i dont know (jag vet inte)
 Har inte kollat mycket

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

blogg

dena blogg är till för msp inte för annat spel som inehåller (iphone,mspkinzie,msp)

muspekare

Electricity Lightning

Twitter

Instagram

Instagram

Weekly star

  Weekly star


Ovido - Quiz & Flashcards