msposcar

Alla inlägg under augusti 2013

Av Oscar - 29 augusti 2013 22:30

Du klarar det...

Du klara dig till level 25

Av Oscar - 28 augusti 2013 20:33

Jag ville göra ett test om vilket spel ni gillar mest

Msp

Hay day


Jag tycker att msp är bäst men hay day är och bra // oscar

Av Oscar - 28 augusti 2013 19:53

Jag vill ha vip det käns som att dem retar mig :(

SOS vill ha vip

Av Oscar - 26 augusti 2013 19:59

Bild på dig sannis

Men byt motto snälla

Av Oscar - 26 augusti 2013 17:47

Jag älskar dig sannis

? Älskar dig ?

Av Oscar - 25 augusti 2013 23:11

Har inte bligat sen vet ej hur länge sen men har ni haft kul?

Av Oscar - 11 augusti 2013 20:00

FÖRLÅT Jag har inte varit inne på länge men

 

Har ni Det nya msp Spelet??

 

Men ladda ner det da! ;)

 

Spelet går ut på att man ska Få Så mycket 

 

Fame som Möjligt och SC (STAR COINS) Mitt 

 

Rekord är 70 Fame och 50 SC   

 

 

 

Presentation


tja adda mig xD heter oscarbus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Är jag en bra bloggare??
 Ja!!
 Nja??
 NEJ!!
 i dont know (jag vet inte)
 Har inte kollat mycket

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

blogg

dena blogg är till för msp inte för annat spel som inehåller (iphone,mspkinzie,msp)

muspekare

Electricity Lightning

Twitter

Instagram

Instagram

Weekly star

  Weekly star


Ovido - Quiz & Flashcards