msposcar

Alla inlägg under juli 2013

Av Oscar - 31 juli 2013 14:05

Coola willow smith är en av mina 

 

vänner på msp :) men jag har inte jobbat

 

Så länge men det är enkelt xD   Den blir altid så liten :(     

Av Oscar - 30 juli 2013 12:19

Dem här är mina MSP Kompisar 

 

Den här bilden visar bara 4 stycken

 

kompisar och en är jag Den ble mindre en jag trode men de

 

Heter Dedde1000, Sannis, oscarbus ,

 

ikerl karl   

Av Oscar - 30 juli 2013 00:57

Sprid mig på Msp.

 

Jag vill ha mer visningar på min blogg så jag vill att  du ja just du sprida min blogg lite på Msp   

  


 

 

 

 

// oscarbus

Av Oscar - 30 juli 2013 00:19

Denna Animeringen kostar 11 Diamond :( men den är cool xD   



 




// Oscarbus

Av Oscar - 29 juli 2013 14:58

Kinzie har hjälpt mig med denna blogg Tack min bror hjälptr Lite ochså han heter Ackebus på msp    så ha så kul på min blogg :) 




// Oscarbus 

Av Oscar - 29 juli 2013 14:26

Välkommen till min blogg om MSP ;)

 

 

 

Jag är en kille på 10 år som gillar spela innebandy och spela msp   

 

 

 

Wake Me Up - Avicii

 

 

 

 

Oscarbus 

Tidigare månad - Senare månad

 

 

 

Presentation


tja adda mig xD heter oscarbus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Är jag en bra bloggare??
 Ja!!
 Nja??
 NEJ!!
 i dont know (jag vet inte)
 Har inte kollat mycket

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

blogg

dena blogg är till för msp inte för annat spel som inehåller (iphone,mspkinzie,msp)

muspekare

Electricity Lightning

Twitter

Instagram

Instagram

Weekly star

  Weekly star


Ovido - Quiz & Flashcards