msposcar

Alla inlägg under september 2013

Av Oscar - 25 september 2013 10:33

Msp oscar Visar hur man lägger in bilder på Sin blogg

Av Oscar - 24 september 2013 23:43

Deta är min Iphone

Men är detta??

Båda är mina första bilden är min Iphone i iOS 6 men nu iOS 7 så det ser ut som en Anna Iphone På insatt visar jag hur man lägger in bilder på sin blogg!! Glöm inte att se filmar till yt(youtube) asså när jag visar hur man gör Glöm inte mig men bye bye äppel paj xD

Av Oscar - 24 september 2013 10:59

Kolla det är en hemlig het med dena bild xD

Msp

Av Oscar - 23 september 2013 21:40

Deta är en av mina msp vänner

Moviestarplanet.se

Av Oscar - 15 september 2013 22:37

En söndag's kväl vid 22:36 så såg jag cind22

Gjorde namnet större

SOS

Av Oscar - 14 september 2013 21:27

Någon som vet hur man lagar en hårddisk så här ser min dator ut.... Fast svart är min

Plizz om du vet något om det skriv i kommentaren här nere någon stans där nere..... //oscar - oscarbus - youtube kanal - msp random Bloggar dedde1000.bloggplatsen och hej då ses kanske ;)
|
|
\/

Av Oscar - 14 september 2013 21:20

Konstigt! Han blinkar men den andra har ögonen öppna

Konstigt va

Av Oscar - 14 september 2013 13:31

Min dator är koko chattade lite om min dator

[Bild]

Varför blir min dator koko den håller typ bara 2 år

[Bild]

Reklam stamsite

 

 

 

Presentation


tja adda mig xD heter oscarbus

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Är jag en bra bloggare??
 Ja!!
 Nja??
 NEJ!!
 i dont know (jag vet inte)
 Har inte kollat mycket

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

blogg

dena blogg är till för msp inte för annat spel som inehåller (iphone,mspkinzie,msp)

muspekare

Electricity Lightning

Twitter

Instagram

Instagram

Weekly star

  Weekly star


Ovido - Quiz & Flashcards